Maenessa tapahtuu

Vuosikatsaus 2019

Maenen 2019 oli monen juhlan vuosi. Tässä muutama erityinen ilonaihe.

Arja Korisevan juhlavuosidesign

Arja Korisevan juhlavuosidesign aloitettiin vuoden 2018 lopussa, jotta saimme ilmeen julkistettua heti alkuvuodesta. Monipuolinen työ sisälsi monenlaista digimateriaaleista juhlakiertuemainonnan kautta kuoharipullon etikettiin. Arjan hieno ura sai vuonna 2019 arvoisensa välietapin, mutta jatkuu totta kai, vuosi vuodelta huikeampana.

Case-kuvaus

Sauna from Finlandin verkkosivusto-uudistukset

Toinen juhlavuodenviettäjä-asiakas vuonna 2019 oli Sauna from Finland, jonka hieno työ on tuonut suomalaiselle saunakulttuurille uusia ystäviä kaikilta mantereilta. Keväällä freesasimme tunnuksen, ja toukokuussa julkaistiin uudet verkkosivustot – sff.fi kotimarkkinoille ja sff.com kansainväliseen viestintään.

Lohjan monitoimikeskuksen ilme-uudistus

Lohjan monitoimikeskus edistää kotoutumista, työllistymistä ja monikulttuurista kohtaamista Lohjan ja Vihdin alueella. Uudistimme järjestön identiteetin – suunnittelimme uuden tunnuksen ja viestintämateriaalit. Uudet materiaalit otetaan vaiheittain käyttöön verkkosivuilla ja muussakin viestinnässä alkuvuoteen 2020 mennessä.

Jutta Helenius voittaa TTK:n

Omat tanssitaidot eivät joutuneet ihan niin kovalle koetukselle kuin tanssiopettaja Jutta Heleniuksen, mutta jännitimme pitkin syksyä kuinka asiakkaallemme käy! TTK:ssa kilpailivat asiakkaistamme myös Ansku Bergström ja Sami Helenius, ja tällä kaudella siis Jutta pärjäsi parhaiten. Alkusyksystä julkaistiin Jutan ja Samin Hymyssä Suin -yrityksen uusi ilme ja verkkosivut:

NYTKIS ry:n vaikuttamistyö

Yhteistyö NYTKIS ry:n kanssa alkoi vuodenvaihteessa, kun aloitimme verkkosivu-uudistuksen ja muiden viestintämateriaalien suunnittelun. Ennen loppuvuodesta tapahtunutta sivustojulkaisua ehdimme työstää materiaaleja järjestön vaikuttamistyön avuksi niin eduskunta- kuin EU-vaaleissakin.

Kiitos kaikille osallisille! Lisää kysymyksiä ja tilauksia voi lähettää osoitteeseen hello@maene.fi.

Maene Aleksi Manninen Aleksi Manninen
Designer, producer